Pozastavenie 11.8-15.8

streda 6. augusta 2014

Traveling




One photo = One day | via Tumblr

Aloha, budúci týždeň idem do Bratislavy na niekoľko dní a potom odtiaľ do Rakúska. V Rakúsku som bola dva krát a to keď som bola malá a nezaujímalo ma to až tak. Čím som staršia tým viac chcem cestovať a fotiť, takže sa tam aj dosť teším. Fotky tu budú budúci týždeň... 

Práve som dopozerala jedno video od vlogerky ktorá šla do Londýnu sama na jazykovom štúdiu na dva týždne. Veľmi by som to chcela vyskúšať ale nešla by som sama... Aj keď môže to byť fajn ale zobrala by som so sebou niekoho. Za svoj život chcem navštíviť Nórsko, Švédsko, Dánsko, Island, Španielsko, Portugalsko, UK. Do Londýnu možno pôjdem so školou budúci rok keďže tento rok som nemohla kvôli zdrav.dôvodom. Tento rok sa šlo aj do Bruselu a budúci rok sa ide Londýn,Paríž. Každý tento school trip chválil že to bolo super, a to je jedno veľké +.


Veľmi rada by som šla niekam preč na niekoľko týždňov, jednoducho vypadla odtiaľto. Bez rodiny. Ale to bohužiaľ nejde. Dúfam že o rok či dva sa mi to podarí. Z časti aj áno keďže o rok pôjdem na strednú a chcem ísť niekde preč. Rada by som študovala v zahraničí alebo tam aj pracovala. Rozmýšľala som aj nad bilingválnymi stednými školami. Ale ešte sa uvidí za ten rok ako zvládnem deviaty ročník ☺.

Kam by ste chceli cestovať vy? 
Máte podobné plány ako ja ?
Boli ste už na jazykovom štúdiu v zahraničí?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára